Sık geçen başlıklar

ben cok dusunceliyimdir 6

ekşi profili
yatırımcısının kafasının basmadığı bir nokta var.
1000 kere söylendi, o yüzden kafasının basmadığı diyorum.
neyse bir daha söyleceğim.

sen 1 gram altını bugün 400 'e alıp, 6 ay sonra 400'e bozduğunda,
"ne kar, ne zarar ettim" diyemezsin.

benzer şekilde, 400' e alıp, 6 ay sonra 410 'a bozduğunda,
"10 lira kar ettim" de diyemezsin.

bir yatırımdan kar elde ettim diyebilmen için, ilgili vadede sağladığın getirinin,
piyasadaki en risksiz ve devlet güvenceli olan vadeli tl mevduat faizi getirisinden daha yüksek olması lazım.

bunu kabullenip, fırsat maliyeti nedir, öğrenip, ona göre yapın yatırımınızı. alım satımınızı.

diğer türlüsü, kendinizi kandırmak, başka bir şey değil.
30 yaşında erkeğim.

araba kullanmayı beceremiyorum.
ev almak mantıksız geliyor. hem çok para.
sosyal fobi'den dolayı eşim de yok.

sıkayım mı kafama?

ekleme: çok acıklı olmuş:) biraz da olumlu şeyler söyleyeyim;
işim var, maddi durumum fena değil, yalnız yaşıyorum, spor yapıyorum,müzikle ilgileniyorum, kaliteli yaşamaya çalışıyorum.