tabiki seçici davranacak 30 yıl yaşamış.
zevkleri oluşmuş, ilgi alanları, hobileri belirginleşmiş. o seçici davranmasın da kim davransın...
Sık geçen başlıklar
how you remind me 5
ekşi profiliorc da bile durum böyleyse. yakında sağa sola saldırmaya başlarlar.
artık saldırmak da bir işe yaramıyor. eski demokratik rejime dönme şansınız da yok, egonuz izin vermez. yapılacak tek sey anketlerdeki düşüşü seyretmek artık.
artık saldırmak da bir işe yaramıyor. eski demokratik rejime dönme şansınız da yok, egonuz izin vermez. yapılacak tek sey anketlerdeki düşüşü seyretmek artık.
memlekette herkesin evlenecek olan çiftleri yolunacak kaz olarak görmesi ile alakalıdır.
berberde bile damat traşı normal traşın en az 10 katı ama yapılan şey aynı.
burdan bu insanlara sesleniyorum; yeni evlenen çiftlerin çok parası olmuyor hatta paraya çok ihtiyacı oluyor yeni bir ev kuruyor onlar.
berberde bile damat traşı normal traşın en az 10 katı ama yapılan şey aynı.
burdan bu insanlara sesleniyorum; yeni evlenen çiftlerin çok parası olmuyor hatta paraya çok ihtiyacı oluyor yeni bir ev kuruyor onlar.
bunu söyleyen ve savunan insanlarda şehvet uyanması için selama gerek yoktur.
evet sedetçim sen de her iyi niyetli girişim gibi topun ağzına geldin.
sen yıllarca çalış didin insanlar belli bir formatta bilgi paylaşsınlar, bilinç kazansınlar, cahilliklerini atsınlar diye.
kimisi kurduğun yapı sayesinde evlensin, kimisi kurduğun yapı sayesinde mevki kazansın, kimisi hakkını arasın ve kazansın;
sonra bir gün o savaştığın cahillik hiç çekinmeden, utanmadan seni hedef göstersin.
ne bekliyorduk ki karşımızda dünyanın en korkunç, en vasıfsız, en bilinçsiz topluluğu var ne bekliyorduk ki?
sen yıllarca çalış didin insanlar belli bir formatta bilgi paylaşsınlar, bilinç kazansınlar, cahilliklerini atsınlar diye.
kimisi kurduğun yapı sayesinde evlensin, kimisi kurduğun yapı sayesinde mevki kazansın, kimisi hakkını arasın ve kazansın;
sonra bir gün o savaştığın cahillik hiç çekinmeden, utanmadan seni hedef göstersin.
ne bekliyorduk ki karşımızda dünyanın en korkunç, en vasıfsız, en bilinçsiz topluluğu var ne bekliyorduk ki?