Sık geçen başlıklar

adler91 6

ekşi profili
rus ayısı yine bir ülkeyi keniden bağladı. herifler ciddi ciddi eski sovyetleri topluyorlar. bu sırada gerizekali abd'de siyasal islamcıların önünü açıp 20sene içinde nato'nun en büyük kara kuvvetlerine sahip ülkesini istikrarsızlaştırdı. vizyon meselesi...

edit: perinçek tayfa çaylak olarak sözlüğe katılmış galiba gece boyu msj atmışlar:) okuduğunu anlasalar sıkıntı yok ama olmuyorsa zorlamayın arkadaşlar.
perinçek savar link
arabasında kız arkadaşına şiddet uygulayıp kendisini uyaran 9 kişiyi arabası ile yaralayan şahıs bugün tahliye edildi. bu arada şahıs daha öncede pompalı tüfekle adam yaralamadan dosyası var. ama ana baba savcı, hakim olunca sıkıntı olmuyor demek ki.

tahliye kararı sonrası aklıma sadece şu kare geldi

edit: bir caylak burda tahliye ile beraat arasındaki farkı bilemediğimiz için isyan ettiğimizi düşünüyormuş onun içinde çomarlardan farkımız kalmamış:) gel gelelim tahliye ile beraat arasındaki farkı bilmeyen kaç kişi vardır bilmiyorum ama ben biliyorum. bu şahıs daha öncede pompalı tüfekle ateş açmış en son geçen sene şu görüntülerde açıkça görüldüğü üzere insanların canına kast etmiştir. böyle bir şahsın tahliye edilmesine isyan etmemiz çok doğaldır ben dahil bazılarımız istanbul'da böyle şahıslar tarafından zarar görebiliriz. adamın hali hazırda zaten görüntüleri mevcut. daha bunu bile anlamayacak insanların sözlükte yazar olmak istemesi çok garip.
çomarlığın partisi olmadığını gösteren bir görüntü. ne diyelim allah akıl fikir versin.

edit: içimizde de böylelerinin olduğunu bana attığı özel mesaj ile görmüş oldum msjı gönderen şahıs konu ile alakalı kadını savunmuş (bkz: #92003237) . ak troller gibi bunlarında engellemekte yarar var.
işid bitti şimdi radikal hıristiyanlar başladı. demek ki olayın milletle, eğitimle, dinle alakası yok insan geri zekalı olunca böyle salak salak şeylere inanıyor ve masum insanları katlediyor:/