Sık geçen başlıklar

korkenzieher 4

ekşi profili
artık biraz ciddiye mi alsan?? şu son 2-3 haftadır kaçırdıklarından birkaçını bakambu çok rahat yazardı. antrenmana çıkmadan sadece maça çıkmakla olmuyor dinleniyor musun napıyorsan yap adam gibi formuna gir siktirtme belanı
ne bok var paylasiyorsunuz böyle seyleri cok merak ediyorum !! hayir paylastikca azalacak bir olay olsa ona da tamamim, ülkemizde olsa yapanin bulunmasi icin yine mantikli ama burasi adi üzerinde "eksisözlük", liveleak degil. bunu eksi'de paylasmanin tek amaci actigi basligin tuttugunu görmenin egosu, baska insanlarin önüne böyle bir seyin sunulmasinin baska aciklamasi olamaz.