ben elbistan'ı direkt ülke diye biliyordum.
Sık geçen başlıklar
cimicipilis 7
ekşi profili"ertesi gün hapını erkek niye içsin ki" diye düşünmem benim konuya ne kadar uzak olduğumu gösteriyor olabilir.
taksiciye kısa mesafe gider misin dedim atla abi dedi.yanlış sokağa girdi diye 3 lira eksik alıp üstüne de özür diledi.hayatımda ilk defa böyle taksici gördüm.2020 garip başladı.
düzeltiyorum ne kadar çok istersen iste emek vermedikçe uğruna çabalamakdıkça olmaz.