Sık geçen başlıklar
evet kızlar işte size ders niteliğinde bir video

erkek erkeğe takılmaktan ne anlıyorsunuz ya?
arkadaşlarının yanına koşarak gidiyorsun?
kaç sen kaç!
arkadaşlarını benden çok seviyorsun!
her gün berabersiniz hiç sıkılmıyor musun?

cümlelerini kurmaktan sıkıldınız mı? erkek ortamının sırrına ermek mi istiyorsunuz?
işte erkek ortamı bu sarkastik mizahtır, serbestliktir, çocukluktur. ıyy keko, kro, hepsi hayvan gibi hatta sığır gibi yaşıyor da diyebilirsiniz ama videodan da görüldüğü gibi kimsenin umrunda değil.
bu site yayın hayatının sonuna geldiyse değişen sosyal medya platformları yüzünden değil vasıfsız yönetimi yüzünden. buranın bir kemik kitlesi vardı ve diğerlerinden farklı bir mizah anlayışı vardı sırf o yorumlar için bile tık alırdı

politik eleştirinin en sertleri buradan yayınlanırdı zamanında sonra yalamaya başladılar siyasi içeriklerin alayı engellendi

din konusundaki tartışmalarda da aynı tutum sergilendi.

belgeseller, tartışma programları, bilgilendirici içerikler niteliksiz bulunup onaylanmadı.

ulan yeri geliyor meme videosunu bile onaylanmıyordu

parayla tuttukları o yarı reklamcı admin bozmaları giriş sayfasını işgal ederken üyelere alan kalmadı paylaşımlarını ya arka sayfalara attılar ya da onaylamadılar

burası video paylaşımından çok yorumlarıyla meşhur bir yerdi hatta eski bir gelenektir videoyu açıp daha izlemeden yorumları okumak. yönetimin tavırları eski üyeleri ve kaliteli yorumları bitirince altında güzel muhabbet dönen videoların yerini 3-5 ergenin birbirine laf sokmaya çalışması aldı. öyle videolar vardı ki izlenmesine rağmen yorum yazan yok veya o beslemeler yazıyordu saçma sapan

reklam işinin bokunu çıkardılar tamam para kazanın eyvallah da videodan çok reklam vardı mk

defalarca bırakmak istedim eski ruhu olmadığı için yapamadım. en son kişisel verilerin kullanımı olayı geldiğinden beri üye girişi yapmıyordum. kapanmadan sövmek için tekrar açtım.

sadece ben değil bir sürü eski üye uyardı hiç birini umursamadılar. el birliğiyle mahvettiler şimdi kına yakın. eski anılar video altı dertleşmeler espriler bize kalsın.
hakem tarafsızlığına gölge düşürecek herhangi bir hareket yapmamalıdır. maç içinde de maç dışında da..
sivil kıyafetlerle mahalle kıraathanesinde maç izlese ve galatasarayı taraftar olarak desteklese anlarım da bu durum aynı mı? stadın içinde sıradan insanların giremeyeceği bir bölgede hakem olmanın getirdiği imkanları kullanarak fotoğraf çektiriyor buna da normal diyorsunuz. etik diye bir kavramı hiç duymadınız sanırım