Sık geçen başlıklar

ümit öztürk'ün fatih terim ile fotoğraf çektirmesi 1

ekşi'de gör
hakem tarafsızlığına gölge düşürecek herhangi bir hareket yapmamalıdır. maç içinde de maç dışında da..
sivil kıyafetlerle mahalle kıraathanesinde maç izlese ve galatasarayı taraftar olarak desteklese anlarım da bu durum aynı mı? stadın içinde sıradan insanların giremeyeceği bir bölgede hakem olmanın getirdiği imkanları kullanarak fotoğraf çektiriyor buna da normal diyorsunuz. etik diye bir kavramı hiç duymadınız sanırım