Sık geçen başlıklar

adroikli 2

ekşi profili
salaklar sadece kendilerine değil başkalarına da zarar varıyorlar. aleni salaklığın hukukta cezası olması gerekir.

mesela bu adam yaşasa ve iyileşse, yargılanıp hapse atılmalı. o otobüs ani şekilde direksiyon kırsa kaç kişi ölür veya yaralanırdı.
gereksiz alınganlık olduğunu düşünüyorum. orada lazca yada rumca da yazsa aynısını söylerdi. ne var bunda ?

zaten bu bir kısım kürtler hep dizi setindeki kızlar gibi. hep bişeylere üzülüp kendisini odasına kapatan karakterin sahnesi geliyor aklıma. karadenizlilere yapılan şekilsiz espriler size yapılsa sokak eylemi yapacaksınız herhalde.

biraz rahat olun. akpden mi öğrendiniz mağdur olmayı ?