Sık geçen başlıklar

ulusal tv'de kürtçe ile dalga geçilmesi 1

ekşi'de gör
gereksiz alınganlık olduğunu düşünüyorum. orada lazca yada rumca da yazsa aynısını söylerdi. ne var bunda ?

zaten bu bir kısım kürtler hep dizi setindeki kızlar gibi. hep bişeylere üzülüp kendisini odasına kapatan karakterin sahnesi geliyor aklıma. karadenizlilere yapılan şekilsiz espriler size yapılsa sokak eylemi yapacaksınız herhalde.

biraz rahat olun. akpden mi öğrendiniz mağdur olmayı ?