normal şartlarda masama otursa sohbet bile edemeyecek kapasitesiz, iş bilmez, iletişim becerisi sıfır adamlar benim üstümde yönetici olarak çalışıp bana ne yapmam gerektiğini söylemeye çalışıyor ya böyle hayatın da adaletinde amına koyayım.
tek bildiği üstlerine yağcılık yapıp, fitne fesatla, torpille bir yerlere gelen herkesin amına koyayım. kapasitesiz adamları göklere çıkartıp, firmaları ayakta tutan gösteriş meraklısı olmadan işini layıkıyla yapan insanları işine küstüren firmaların da sistemin de anasını sikeyim.
Sık geçen başlıklar
zeusun yancisi 2
ekşi profili27 aralık saat sekizde babamın şiddetli karın ağrısı şikayetiyle bezmialem vakıf hastanesine getirmemizle başlayan ve hala devam etmekte olan rezilliktir.
babamın ağrıdan kıvranmasına daha önceden başından kalp ameliyatı geçmesine rağmen bizi saatlerce sırada beklettiler. gece onbire kadar testleri bekledik. test sonuçları çıktığında hemşire, gazı var eve gidin 2 3 saate geçer, geçmezse tekrar gelirsiniz dedi. biz de inanıp evimize gittik. ağrının geçmemesi üzerine saat birde tekrar hastanenin yolunu tuttuk. saatlerce yapılan testler sonucunda tomografi çekmeye karar verdiler. bu işlemler yapılırken bir tane doktorla karşılaşmadık sadece hemşire ve stajyer doktorlarla konuştuk. tomografinin çıkmasıyla hemşire whatsapp üzerinden doktora sonuçları attı ve saatler sonucunda apandisit olduğu tanısı konuldu. buraya kadar hiçbir sorun olduğunu düşünmedik. babamın su içmesi sebebiyle altı saat boyunca bekletip ameliyata almaya karar verdiler. gece ikide hemşire gelip süre dolduğunda direkt amelitaya alınacağımızı doktorunuzun birazdan gelip kontrol yapacağını söyledi.
saatler geçmesine rağmen doktor yanımıza gelmedi. bu arada babam sedye üzerinde saatlerce acı içinde kıvranıyordu. her saat başı hemşirenin yanına gidip doktora ulaşmasını istedim her seferinde arayıp ulaşamadı en sonunda saat beşte doktora telefonla ulaşabildik. bir saat sonra geleceğini söyledi. doktor saat altıda yanımıza gelip elle muayene yaptı ve apandisin patlamış hemen ameliyata almamız lazım dedi. bütün evrakları hazırladı odamızım hazır olduğunu söyledi ve bir saat içinde ameliyata gireceğimizi söyledi.
bu diyalogun üzerinden beş saat geçti ne gelen oldu ne giden. beşinci saatin sonunda doktor yanımıza gelip, hastanede yatak olmadığını bizi ameliyat edemeyeceğini başka yere de sevk etmeyeceğini söyledi. hastanede yatak yoksa neden bizi saat yediden beri burada tuttuklarını sorduğumda pişkin pişkin istediğin yere şikayet et istersen gel beni döv deyip çıktı gitti. hastayı iyileştirmesi gereken adam şekerini çıkartıp daha beter hale getirdi. oyalayarak apandisin patlamasına sebep oldu.
başka hastaneye geçmek için ambulans istediğimizde para istediler ve çıkarken kendi rızamızla çıkıyoruz kağıdı imzalatmaya çalıştılar. kendileri zorla çıkartmaya çalıştıkları halde. uzun tartışmalar sonucunda bize para karşılığında ameliyat yapabileceklerini söylediler ameliyattan sonra başka hastane bulun orada yatsın dediler.
sağlık bakanlığına şikayette bulundum. on dakika sonra daha öncesinde sevk yapmayacağını söyleyen hastane görevlileri gelen telefonla başka hastaneye sevkimiz için uğraşmaya başladı. yer bulamadıklarını söyleyip ameliyatı ücretsiz yapacaklarını ama yatak için günlük 350 lira para vermemiz gerektiğini söylediler. saatlerin getirdiği yorgunluk bıkkınlıkla allah belanızı versin deyip kabul ettik.
yatağın parasını ödedikten bir saat sonra bizi ameliyata alacaklarını söylediler sedyeyle ameliyathanenin yolunu tuttuk. bütün evraklarını üstünde ilk yazan şey kalp ameliyatı olduğu şeker hastası olduğuydu. ameliyathanenin kapısında kullandığı ilaçlara kadar her şeyin bilgisini verdikten sonra ameliyata aldılar büyük bir oh çektik ama erken davranmışız. o beş dakika sonra babamı anestezi masasından kaldırıp odaya geri getirdiler kalp hastası olduğunu bilmediklerini ameliyatı kardiyaloğın görmesi gerektiğini söylediler. bu nasıl bir iş bilmezliktir bu nasıl bir hastane. şu an babam tekrar ameliyata alında ve başka problemlerle karşılaşıp karşılaşmayacağımızın korkusuyla bekliyoruz. allah kimseyi bu hastaneye düşürmesin. basit bir apandis hastasını bu hale getiren hastane büyük bir rahatsızlıkla gelen hastayı ölüme sürükler.
edit: çok şükür sağsalim çıktı ameliyattan.
edit 2: vatan caddesindeki bezmialem hastanesi.
edit3: şu an olay çok sıcak olduğu için sadece sağlık bakanlığına şikayet edebildim. bilgili arkadaşlar neler yapmam gerektiği hakkında beni yönlendirirlerse çok sevinirim
edit 4 : hastane müdürü diğer doktorları yanına alıp odamıza gelip hastane adına özür dilediler. ara gazı almaya çalıştılar ama geçirdiğim 24 saati bir ben bir babam biliriz. yemedik.
babamın ağrıdan kıvranmasına daha önceden başından kalp ameliyatı geçmesine rağmen bizi saatlerce sırada beklettiler. gece onbire kadar testleri bekledik. test sonuçları çıktığında hemşire, gazı var eve gidin 2 3 saate geçer, geçmezse tekrar gelirsiniz dedi. biz de inanıp evimize gittik. ağrının geçmemesi üzerine saat birde tekrar hastanenin yolunu tuttuk. saatlerce yapılan testler sonucunda tomografi çekmeye karar verdiler. bu işlemler yapılırken bir tane doktorla karşılaşmadık sadece hemşire ve stajyer doktorlarla konuştuk. tomografinin çıkmasıyla hemşire whatsapp üzerinden doktora sonuçları attı ve saatler sonucunda apandisit olduğu tanısı konuldu. buraya kadar hiçbir sorun olduğunu düşünmedik. babamın su içmesi sebebiyle altı saat boyunca bekletip ameliyata almaya karar verdiler. gece ikide hemşire gelip süre dolduğunda direkt amelitaya alınacağımızı doktorunuzun birazdan gelip kontrol yapacağını söyledi.
saatler geçmesine rağmen doktor yanımıza gelmedi. bu arada babam sedye üzerinde saatlerce acı içinde kıvranıyordu. her saat başı hemşirenin yanına gidip doktora ulaşmasını istedim her seferinde arayıp ulaşamadı en sonunda saat beşte doktora telefonla ulaşabildik. bir saat sonra geleceğini söyledi. doktor saat altıda yanımıza gelip elle muayene yaptı ve apandisin patlamış hemen ameliyata almamız lazım dedi. bütün evrakları hazırladı odamızım hazır olduğunu söyledi ve bir saat içinde ameliyata gireceğimizi söyledi.
bu diyalogun üzerinden beş saat geçti ne gelen oldu ne giden. beşinci saatin sonunda doktor yanımıza gelip, hastanede yatak olmadığını bizi ameliyat edemeyeceğini başka yere de sevk etmeyeceğini söyledi. hastanede yatak yoksa neden bizi saat yediden beri burada tuttuklarını sorduğumda pişkin pişkin istediğin yere şikayet et istersen gel beni döv deyip çıktı gitti. hastayı iyileştirmesi gereken adam şekerini çıkartıp daha beter hale getirdi. oyalayarak apandisin patlamasına sebep oldu.
başka hastaneye geçmek için ambulans istediğimizde para istediler ve çıkarken kendi rızamızla çıkıyoruz kağıdı imzalatmaya çalıştılar. kendileri zorla çıkartmaya çalıştıkları halde. uzun tartışmalar sonucunda bize para karşılığında ameliyat yapabileceklerini söylediler ameliyattan sonra başka hastane bulun orada yatsın dediler.
sağlık bakanlığına şikayette bulundum. on dakika sonra daha öncesinde sevk yapmayacağını söyleyen hastane görevlileri gelen telefonla başka hastaneye sevkimiz için uğraşmaya başladı. yer bulamadıklarını söyleyip ameliyatı ücretsiz yapacaklarını ama yatak için günlük 350 lira para vermemiz gerektiğini söylediler. saatlerin getirdiği yorgunluk bıkkınlıkla allah belanızı versin deyip kabul ettik.
yatağın parasını ödedikten bir saat sonra bizi ameliyata alacaklarını söylediler sedyeyle ameliyathanenin yolunu tuttuk. bütün evraklarını üstünde ilk yazan şey kalp ameliyatı olduğu şeker hastası olduğuydu. ameliyathanenin kapısında kullandığı ilaçlara kadar her şeyin bilgisini verdikten sonra ameliyata aldılar büyük bir oh çektik ama erken davranmışız. o beş dakika sonra babamı anestezi masasından kaldırıp odaya geri getirdiler kalp hastası olduğunu bilmediklerini ameliyatı kardiyaloğın görmesi gerektiğini söylediler. bu nasıl bir iş bilmezliktir bu nasıl bir hastane. şu an babam tekrar ameliyata alında ve başka problemlerle karşılaşıp karşılaşmayacağımızın korkusuyla bekliyoruz. allah kimseyi bu hastaneye düşürmesin. basit bir apandis hastasını bu hale getiren hastane büyük bir rahatsızlıkla gelen hastayı ölüme sürükler.
edit: çok şükür sağsalim çıktı ameliyattan.
edit 2: vatan caddesindeki bezmialem hastanesi.
edit3: şu an olay çok sıcak olduğu için sadece sağlık bakanlığına şikayet edebildim. bilgili arkadaşlar neler yapmam gerektiği hakkında beni yönlendirirlerse çok sevinirim
edit 4 : hastane müdürü diğer doktorları yanına alıp odamıza gelip hastane adına özür dilediler. ara gazı almaya çalıştılar ama geçirdiğim 24 saati bir ben bir babam biliriz. yemedik.