yazilanlar eğer aynen anlatıldığı gibiyse -ki büyük ihtimal öyledir, kim durup dururken böyle şey yazar- rezalet otesi bir durum.
bizim hasta ile hiçbir alakamız yok biz bile okurken çıldırıyoruz. hasta, hasta yakını ne yapsın.
anlatılanlara bakılırsa başhekimden, doktora, hemşireye kadar çok ciddi soruşturmalar ve yaptırımlar uygulanmalıdır.
apandisti olan adami saatlerce bekletmek, watshapp ile muayene, el artından para tirtiklama cabalari, bakanlıktan para almak için hasta alıkoyma ve hayatıyla oynama.
bu süreç bir hastaneyi ve sağlıkçıları değil, mezbahaneyi ve kasapları anlatıyor.
özel mi devlet mi olduğu belli olmayan ve müşteriyi nasıl daha fazla yolarım mantığındaki bu ticarethaneleri yaratan zihniyete yazıklar olsun.
hastanın canına kast edip, sonra git beni sikayet et, istersen döv ne demek amk.
bu puanlanacak rezaletin ötesi bir sey eger yazilanlar aynen doğru ise, bu adam alıkoyma ve karşılığında hayatı ile tehdit ederek fidye istemedir.
doktorluk değil mafyalık otesi bir, cana kasttır...
30.12.2018 · 47. sıra
dikkat bu sozluk sansurcudur
29.12.2018 02:36 ~ 02:38