Sık geçen başlıklar

zertana 4

ekşi profili
kendi markalarınız, sağlam bir ekonominiz olmazsa işte böyle devletlerin iki dudağı arasında savrulur durursunuz.

muhtemelen putin bir şeyler duydu ki bu açıklamayı yapmış. bir nevi ön almak diyebiliriz buna. herkes bizdeki varaklı saray sevdalısı gibi kuru kuruya gösteriş meraklısı değil tabi. iyi kötü bir şekilde vatanını kolluyorlar. bizdeki gibi sadece kendi iktidarımız sürsün, geri kalanlara ne olursa olsun zihniyeti yok. yazık lan bize...
bu gerginliği tırmandıran, hatta tırmandırmayı geçtim, olay çıksın diye polisleri olur olmadık yerlere yığan yetkililerin sorumluluğundadır böyle şeyler. bırakın işçiler bayramlarını kutlasınlar. bu korkunuz nedir?

t: ortada bir şiddet varsa kaynağı saraydır. illa ki anlayacağınız gün gelecek.