kendi markalarınız, sağlam bir ekonominiz olmazsa işte böyle devletlerin iki dudağı arasında savrulur durursunuz.
muhtemelen putin bir şeyler duydu ki bu açıklamayı yapmış. bir nevi ön almak diyebiliriz buna. herkes bizdeki varaklı saray sevdalısı gibi kuru kuruya gösteriş meraklısı değil tabi. iyi kötü bir şekilde vatanını kolluyorlar. bizdeki gibi sadece kendi iktidarımız sürsün, geri kalanlara ne olursa olsun zihniyeti yok. yazık lan bize...
07.06.2024 · 31. sıra
zertana
06.06.2024 13:59