bu gerginliği tırmandıran, hatta tırmandırmayı geçtim, olay çıksın diye polisleri olur olmadık yerlere yığan yetkililerin sorumluluğundadır böyle şeyler. bırakın işçiler bayramlarını kutlasınlar. bu korkunuz nedir?
t: ortada bir şiddet varsa kaynağı saraydır. illa ki anlayacağınız gün gelecek.
02.05.2024 · 4. sıra
zertana
01.05.2024 12:29