Sık geçen başlıklar

depresif odun 4

ekşi profili
ne de olsa evlenmiyorum gönül rahatlığıyla yazabilirim;

düğün salonlarına bir memur atasın. gelin ve damada takılan takı ve paralardan payını alsın. böyle bir durumda insanlar tıpış tıpış haraç ödememek için takı olaylarını başka türlü ya da başka yerde halletmeye başlar tabii. bir de memurun masrafı, olası kazançtan fazlaysa bu haraç/vergi pek cazip olmaz.