Sık geçen başlıklar

anengineer 3

ekşi profili
makina mühendisliğinden, 2.75 ortalama ile bölüm 1.si olarak bitirmişliğim var. (2006)
hatta ileride master başvurularında inanılmama ihtimaline karşı, diplomamı alırken fakülte kurul toplantısından benim bu durumumla ilgili belge istemiştim :) sağolsun vermişlerdi. bölüm başkanı haklısın demişti :)

şu anda birçok üniversitede notlar yeşil kartla dağıtılıyor.

kime sorsam 3/3,5 ortalama ama kafasına vuruyorsun, “tınnnnn” diye ses çıkıyor.