makina mühendisliğinden, 2.75 ortalama ile bölüm 1.si olarak bitirmişliğim var. (2006)
hatta ileride master başvurularında inanılmama ihtimaline karşı, diplomamı alırken fakülte kurul toplantısından benim bu durumumla ilgili belge istemiştim :) sağolsun vermişlerdi. bölüm başkanı haklısın demişti :)
şu anda birçok üniversitede notlar yeşil kartla dağıtılıyor.
kime sorsam 3/3,5 ortalama ama kafasına vuruyorsun, “tınnnnn” diye ses çıkıyor.
22.12.2018 · 34. sıra
anengineer
21.12.2018 06:15 ~ 06:16