Sık geçen başlıklar

aldimyukariattim 4

ekşi profili
emniyet genel müdürlüğü videolarin sonundaki mesaji yanlis veriyor. biraz daha dikkatli olsalardi degil kurallara uysalardi kaza olmayabilirdi demesi gerekiyor. biraz daha dikkatli olsalardi diyerek sanki kurallara uymasan da dikkatli olsaydin kaza olmayabilirdi demek istiyor gibi. burada net oneri kurallara uymak olmali. birinin dikkatine birakilamaz kendi emniyetimiz.
uzun yolda 1.4 turbo aracımın yakıt masrafi 5 ile 5.5 lt arasında değişiyor.basarsam 6litre maksimum.istanbul sehir içi de 7.5lt masrafi.aracın dizel fiyati 40bin tl fazlayken evet iyi ki dinleyip almamışım. dingil dingil konuşacağına önce bir sorar insan.
edit: soranlara söyleyim aracım 2018 model suzuki vitara
1.4s 4x4 . 140beygir 220nm tork