Sık geçen başlıklar

yeni bir nick 10

ekşi profili
şimdi canım kardeşim şöyle bir durum var. bazı kafeler evcil hayvana müsaade eder, bazıları etmez. evcil hayvan sahipleri bunu bilir ve yanlarında köpek varsa eğer tercihlerini ona göre yapar. eğer gerçekten bu kadar rahatsız oluyorsan sen de kafe tercihini bu şekilde yapabilirsin. ben köpeğimle uzun yürüyüşler yapmayı seviyorum seviyorum ve eve girmeden bir kahve içiyorum. kahve içeceğim yeri seçerken bu kriterlere dikkat ediyorum.
bunu yazan arkadaş her kimse izmir'li falan değil kardeşim. 4 nesil izmir karşıyakalıyız. böyle bir şeyi ilk kez burada duydum. her yazana inanmayın arkadaşım. insanlar izmir'e bok atıcam diye ne yapacağını şaşırdı.