Sık geçen başlıklar

nukleerella 2

ekşi profili
3 gün önce iftara 5 dakika kala;

misafir: tuvalet ne taraftaydı?
aden (3,5 yaş) : kakan mı var?
......... misafirin suratında kocaman bir; ne alakası var ya ben yapmam öyle pis pis kaka şeyler ifadesi..........
ben: oğlum ehehehhe ne kadar ayıp..
aden (3,5 yaş) : neden büyükler kaka yapmaz mı? çok ayıp mı kaka?