meksika, brezilya ve güney afrika yok ise uydurmadır o liste.
Sık geçen başlıklar
sahi ben yasiyor muyum bugun de 3
ekşi profiliburaya yazarken, ki genelde haftada üç dört kez yazıyorum. hep yanlış bir şey yapıyormuş hissine kapılıp doğru düzgün dostluk kurabileceğim bir insan arıyorum. her seferinde birkaç kişi geliyor. ruhuma dokunmadan teğet geçiyor. sonra pişmanlıkla ertesi gün dün yazdığım aptal entryi siliyorum. bu size de oluyor mu?
ben eskiden burdan tanıştığım insanlarla dostluk kurardım. gecenin bir yarısı beni arayıp konuşmak isteyen de oldu, kahve içtiğim de, sigaram bitene kadar konuşmaya doyamadığım da, hiç görmeyip birlikte hayal kurduğum derdine ortak olduğum da. ama artık o güzel insanların yerlerinde yeller esiyor. belki bir aydır 20-25 kere buraya yazmışımdır. bir kerecik olsun muhabbetiyle doyduğum birine rastlamadım. nerde o insanlar? onlar mı gittiler yoksa değişen mi benim? bilemiyorum. gelin diye demiyorum. sadece bilin istedim. cana değen insanlar gitti yerine ne iş yaptığınızla ilgilenenler peydah oldu. siz de bilin boşuna ümitlenmeyin.