Sık geçen başlıklar

telekinesis34 2

ekşi profili
evet mal çayı sıcak içemiyorum, yemeği sıcak yiyemiyorum soğumasını bekliyorum. evet dondurmayı da soğuk yiyemiyorum erimesini bekliyorum. bıktım ulan uzaylı muamelesi görmekten. bi tek ben mi böyleyim?