Sık geçen başlıklar

koridordakitopuksesi 4

ekşi profili
o'nun sağlıkla uyandığını gördüğüm her sabah.

henüz 1-2 yaşlarında iken,bağırsak düğümlenmesi sebebiyle hastaneye kaldırılınca,ameliyatta;

"bu çocuk yaşamaz" deyip,kardeşimi masada karnı neşterle boydan boya kesilmiş bi halde bırakıp dışarı çıkmak isteyen doktoru,babamın -adama keserim seni dedi.ki kasaptır yapar-ameliyathaneye geri döndürmesi.doktorun ameliyatı tamamlayıp kardeşimi odaya alması.

kardeşimin nefes aldığını görmem.

ve o çocuğun şuan 19 yaşında olması.

uzun mutlu ömürleri olsun.