sol şeridi drag yapmak için mi kullanıyorduk? sorusunu akla getirir.
örnekte verilen aracın max. hız verileri, karayolları hız sınırının gayet üzerindedir. bunu istemeyen kurallara uysun derim ben
not:185 beygirlik araç kullanıyorum ama bana polo yu savunmak zorunda bırakıyosunuz.
Sık geçen başlıklar
imanli imansiz 4
ekşi profiliarkadaş ben o kadar zaman uğraştım iptal ettiremedim, 150.000 kişi nasıl başarmış, merak ettiren olay
zorunlu edit: arkadaşlar olayın futbol boyutunda değilim, iptal ettirme boyutundayım. bu arada küfür etmeyen sadece linyitspor taraftarı kaldı, aranızda varsa linyitsporlu o da sövsünde hak geçmesin.
zorunlu edit: arkadaşlar olayın futbol boyutunda değilim, iptal ettirme boyutundayım. bu arada küfür etmeyen sadece linyitspor taraftarı kaldı, aranızda varsa linyitsporlu o da sövsünde hak geçmesin.
5 bin tl ceza komikmiş, muhtemelen önümüzdeki yıl normal yoldan sulamaya kalksa 5bin tl' den daha fazla sulama bedeli ödeyeceği için cezaya razı olup aynı yolu deneyecektir.
edit: tamam arkadaşlar mahsüllerde imha edilmiş okudum orasını da, fakat mahsülün imhası bir ceza değil "uygunsuz olduğu" için, ve 5 bin lira böyle bir olayda gerçekten komik rakam...
edit: tamam arkadaşlar mahsüllerde imha edilmiş okudum orasını da, fakat mahsülün imhası bir ceza değil "uygunsuz olduğu" için, ve 5 bin lira böyle bir olayda gerçekten komik rakam...
ilk kez ise sütyen açıldığında hayalleriniz büyük ihtimalle yıkılacaktır, hazırlıklı olun.
sütyende durduğu gibi durmuyo meret...
sütyende durduğu gibi durmuyo meret...