Sık geçen başlıklar

kedisinemunhasir 3

ekşi profili
şimdi şöyle oluyor: evde anne-baba-kardeş temaslı ya da pozitif ve öğrencinin karantinada olması gerek ama veliler ille göndereceğiz diye tutturuyorlar. durumu anlayıp aileye çocuğu kuruma alamayacağımızı söyleyince ama semptom yok diyorlar. test istiyoruz; hoop çocuk pozitif! biz bu tip senaryoları neredeyse gün aşırı yaşıyoruz. şimdi kimin hakkı var insanları tehlikeye atmaya? daha geçen ay öğretmen arkadaşımızın annesini covid-19 yüzünden toprağa verdik. sırf iş gücü azalıyor, devlet hastalanan vatandaşının yükünü çekemiyor diye tehlikeye atılıyoruz. çok harika kararlar. bravo!