Sık geçen başlıklar

12 ocak 2022 sağlık bakanlığı'nın karantina kararı 2

ekşi'de gör
şimdi şöyle oluyor: evde anne-baba-kardeş temaslı ya da pozitif ve öğrencinin karantinada olması gerek ama veliler ille göndereceğiz diye tutturuyorlar. durumu anlayıp aileye çocuğu kuruma alamayacağımızı söyleyince ama semptom yok diyorlar. test istiyoruz; hoop çocuk pozitif! biz bu tip senaryoları neredeyse gün aşırı yaşıyoruz. şimdi kimin hakkı var insanları tehlikeye atmaya? daha geçen ay öğretmen arkadaşımızın annesini covid-19 yüzünden toprağa verdik. sırf iş gücü azalıyor, devlet hastalanan vatandaşının yükünü çekemiyor diye tehlikeye atılıyoruz. çok harika kararlar. bravo!
tercümesi "vaka sayıları çok hızlı artıyor. semptom göstermeyenlere test yapmayarak bu artışı görünürde kısıtlamak istiyoruz." gibi geldi bana.