hastaneye gitmediğiniz halde her ay borçlandığınız, hastaneye gittiğinizde ise borcunuz olduğu için tedavinizi yapamayız dedikleri mafya düzeninin en cüzi haracı.
25 yaş üzeri işsiz insanlara bu borcu takan kan emiciler yerin dibine batsın.
edit: atanamayanjoker adlı arkadaş ek bilgiler paylaştı, yalnız erkekler için bu borç var. kadınlarda yok. lise bittiğinde üniversite okunursa 25 yaşına kadar babanın üzerindesin. sonrasında borç işliyor. işe girmekten başka şansınız yok.
edit2: ornitorenkcenab adlı arkadaştan gelen bilgiye göre, eğer babanın sigortası yok ise kadınlara da borç yazılıyormuş.
Sık geçen başlıklar
isimsiz korkular 7
ekşi profiliburam buram donanım haber lenovo z580 kullanıcıları platformu kokan başlık. evet ben de onlardanım. 2012 model bu bilgisayar hâlâ yıkılmadı. ssd takviyesi ile günümüz makinalarına taş çıkartmakta.
edit: halâ - hâlâ olarak düzeltildi. uyaran arkadaşa teşekkür.
lenovocular yoğun mesajlıyor z570'ciler de memnunmuş. hepinize selamlar dostlar.
edit: halâ - hâlâ olarak düzeltildi. uyaran arkadaşa teşekkür.
lenovocular yoğun mesajlıyor z570'ciler de memnunmuş. hepinize selamlar dostlar.
hayırlı forumlar
internet kafelerde abilerin yanına oturup onların oyunlarını izlerken abi ölümsüzlük şifresi yazam mı diyen nesilin yanından bile geçemeyecek nesildir.
o eski sistemler ile o güzel oyunlar açılacak mı diye içi içini yiyen,
içinden aq acaba bilgisayar dondu mu diyerek yükleme ilerliyor mu diye fare imlecini yükleme çubuğunun önüne getiren,
yükleme çubuğu mausun önüne geçsin diye dua eden,
çubuk mausu geçtiğinde ise deliler gibi sevinen nesildir.
edit: arkadaşlar fare imleci diye başlık sığmadığı için yazamadım. mause faciası ise sadece uyku mahmurluğuyla türkçe yazıp ingilizce düşünmenin sonucu kusura bakmayın. *
modlardan ricam başlığı yükleme çubuğu - maus ya da loading - mouse diye değiştirmeleri.
işbu entry solid state drive teknolojisiyle tanışıp 5 dkda işletim sistemi yüklememe şaşırmam sonucu girilmiş, her şeyin bu kadar kolay ve değersiz olmadığı eski günlere selam çakmıştır.
içinden aq acaba bilgisayar dondu mu diyerek yükleme ilerliyor mu diye fare imlecini yükleme çubuğunun önüne getiren,
yükleme çubuğu mausun önüne geçsin diye dua eden,
çubuk mausu geçtiğinde ise deliler gibi sevinen nesildir.
edit: arkadaşlar fare imleci diye başlık sığmadığı için yazamadım. mause faciası ise sadece uyku mahmurluğuyla türkçe yazıp ingilizce düşünmenin sonucu kusura bakmayın. *
modlardan ricam başlığı yükleme çubuğu - maus ya da loading - mouse diye değiştirmeleri.
işbu entry solid state drive teknolojisiyle tanışıp 5 dkda işletim sistemi yüklememe şaşırmam sonucu girilmiş, her şeyin bu kadar kolay ve değersiz olmadığı eski günlere selam çakmıştır.
vay amk başlığı okurken bile ceterele dedim. nolmuş yani kontrol demediysek. biz 2000 lerin internet kafe çocuklarıyız bu bizi cahil yapmamalı bence *