Sık geçen başlıklar

ctrl tuşunu ceterele şeklinde telaffuz eden cahil 2

ekşi'de gör
esc tuşunu esece şeklinde okuyan götverenlere dert olmuştur.
vay amk başlığı okurken bile ceterele dedim. nolmuş yani kontrol demediysek. biz 2000 lerin internet kafe çocuklarıyız bu bizi cahil yapmamalı bence *