Sık geçen başlıklar

dabuluasede 4

ekşi profili
şu aşağıdaki listeden görülebilecek olan durum. bana yuh, oha, çüş, bürrppss dedirtmiştir. belki sayı daha da fazladır emin değilim ama ben bundan hiç hoşlanmadım.

https://www.universitego.com/…iteler-taban-puanlari

61 tane üniversite ne lan ? 61 tane üniversite ne ? bu şartlar altında millet işsiz kalmasında ne yapsın. her ile bir üniversite projesini bile bir nebze anlarım ama bunu gerçekten anlayamıyorum. %80'i kapatılmalı bu okulların.. yazık bu insanlara
ulan bir kerede kızın arabası olsun. ne olur lan ? toplumsal cinsiyete susayıp onun kana kana kölesi olmuş algınızın içine tüküreyim.

sizin ilişki dediğiniz bu bitirim dünyasının bütün raconlarını şuandan itibaren tedavülden kaldırıyorum.
toplu taşımanın ve ötv'nin de ayrıca amk