şu aşağıdaki listeden görülebilecek olan durum. bana yuh, oha, çüş, bürrppss dedirtmiştir. belki sayı daha da fazladır emin değilim ama ben bundan hiç hoşlanmadım.
https://www.universitego.com/…iteler-taban-puanlari
61 tane üniversite ne lan ? 61 tane üniversite ne ? bu şartlar altında millet işsiz kalmasında ne yapsın. her ile bir üniversite projesini bile bir nebze anlarım ama bunu gerçekten anlayamıyorum. %80'i kapatılmalı bu okulların.. yazık bu insanlara
Sık geçen başlıklar
dabuluasede 4
ekşi profili(bkz: demet akalın)
(bkz: hande yener)
(bkz: hülya avşar)
(bkz: gülben ergen)
(bkz: yeşim salkım)
(bkz: seren serengil)
(bkz: seda sayan)
aslında bu liste çoook uzar da başı bu saydığım isimler çeker.
(bkz: hande yener)
(bkz: hülya avşar)
(bkz: gülben ergen)
(bkz: yeşim salkım)
(bkz: seren serengil)
(bkz: seda sayan)
aslında bu liste çoook uzar da başı bu saydığım isimler çeker.
youtube kullanıyordur, chrome üzerinde extension'ları vardır, drive hizmetinden yararlanıyordur, gmailin yaygın ve geniş ekosistemini seviyordur, android telefonu vardır, blog yazarıdır.
hem sana ne lan bundan ? sen çok mu vizyonlusun lale ?
hem sana ne lan bundan ? sen çok mu vizyonlusun lale ?
ulan bir kerede kızın arabası olsun. ne olur lan ? toplumsal cinsiyete susayıp onun kana kana kölesi olmuş algınızın içine tüküreyim.
sizin ilişki dediğiniz bu bitirim dünyasının bütün raconlarını şuandan itibaren tedavülden kaldırıyorum.
toplu taşımanın ve ötv'nin de ayrıca amk
sizin ilişki dediğiniz bu bitirim dünyasının bütün raconlarını şuandan itibaren tedavülden kaldırıyorum.
toplu taşımanın ve ötv'nin de ayrıca amk