şu aşağıdaki listeden görülebilecek olan durum. bana yuh, oha, çüş, bürrppss dedirtmiştir. belki sayı daha da fazladır emin değilim ama ben bundan hiç hoşlanmadım.
https://www.universitego.com/…iteler-taban-puanlari
61 tane üniversite ne lan ? 61 tane üniversite ne ? bu şartlar altında millet işsiz kalmasında ne yapsın. her ile bir üniversite projesini bile bir nebze anlarım ama bunu gerçekten anlayamıyorum. %80'i kapatılmalı bu okulların.. yazık bu insanlara
16.07.2019 · 37. sıra
dabuluasede
15.07.2019 11:48 ~ 11:49