bütün günler ölüme gider, son gün varır.
Sık geçen başlıklar
pardonkuzenimyazdi 7
ekşi profili(bkz: çinçin) gezilip görülmeli, mümkünse gece gidin, hıdırlıktepe’den ankara’nın güzelliğin seyre dalın.
hayat dersi niteliğinde olan şu tavsiye unutulmaz:
"iyi olan hiçbir şey gece saat 2'den sonra gerçekleşmez. saat gece 2’yi geçtiğinde, sadece uyu. çünkü saat 2 den sonra verdiğin kararlar, yanlış kararlardır.”
"iyi olan hiçbir şey gece saat 2'den sonra gerçekleşmez. saat gece 2’yi geçtiğinde, sadece uyu. çünkü saat 2 den sonra verdiğin kararlar, yanlış kararlardır.”
herkes kendi yoluna yönelmedi, bak onlar yine birlikte çalışıyorlar sadece seni dışladılar, biri söylesin şuna.
patronuyla yaşadığı şu diyalogla cool tavrını ortaya koymuştur:
-bundan sonra haracı bana vereceksin. ben seni koruyacağım.
-sahi beni koruyabilir misin?
-koruyamazsam ölürsün. bu kadar basit.
-bundan sonra haracı bana vereceksin. ben seni koruyacağım.
-sahi beni koruyabilir misin?
-koruyamazsam ölürsün. bu kadar basit.
ross haklıyken, haksız duruma düşmüştür.