Sık geçen başlıklar

hasictearcont 1

ekşi profili
ibneler fenerbahçe sağ beki şener merhaba yazdı diye neler dediniz. harbiden bazen çifte standartın tavan yaptığı zamanlarda sinirleniyorum.

merhaba demek ayıp değil elbette ama o zaman adamın vizyonsuzluk, orta doğulu davar diyen tipler neden böyle davranıyor sinirleniyorum...