Sık geçen başlıklar

melis ayça değirmencioğlu'nun loris karius ifşası 2

ekşi'de gör
ibneler fenerbahçe sağ beki şener merhaba yazdı diye neler dediniz. harbiden bazen çifte standartın tavan yaptığı zamanlarda sinirleniyorum.

merhaba demek ayıp değil elbette ama o zaman adamın vizyonsuzluk, orta doğulu davar diyen tipler neden böyle davranıyor sinirleniyorum...
adam alt tarafı "how are you?" demiş. niye herkes sikmiş gibi davranıyor. kezban türk kızlarından haberi olmuş oldu böylece. oğlum sakın bulaşma ben sana söyliyim, yakışıklı adamsın git zeki bir avrupalı bul kendine. 75 iq'lu yürüyen ego değil.