ibneler fenerbahçe sağ beki şener merhaba yazdı diye neler dediniz. harbiden bazen çifte standartın tavan yaptığı zamanlarda sinirleniyorum.
merhaba demek ayıp değil elbette ama o zaman adamın vizyonsuzluk, orta doğulu davar diyen tipler neden böyle davranıyor sinirleniyorum...
05.09.2018 · 21. sıra
hasictearcont
04.09.2018 00:07