Sık geçen başlıklar
hiç kullanmamış biri olarak mağaramdan yazıyorum, biraz olsun kendini seven, kafasını rahat bırakmak isteyen bulaşmaz zaten. böyle mutluyum, gayet rahatım. tavsiyemdir.