Sık geçen başlıklar

instagram kullanmayan insan 2

ekşi'de gör
hiç kullanmamış biri olarak mağaramdan yazıyorum, biraz olsun kendini seven, kafasını rahat bırakmak isteyen bulaşmaz zaten. böyle mutluyum, gayet rahatım. tavsiyemdir.