Sık geçen başlıklar

biozzer 2

ekşi profili
ölümüne savaşan bağışıklık sistemim sağolsun; "ya onlar, ya biz" deyip ateşi 41'lere dayayarak az daha harcıyordu beni. (bkz: r yok)

41 derece ateşle acile yattığım günün üzerinden neredeyse 2 hafta geçti.

hala boğaz ağrısı, ateş, halsizlik. arada bonus mide bulantısı.

iflahım kötü oldu.