Sık geçen başlıklar

admiral ackbar 3

ekşi profili
süpermarketlerin verdiği zarar olarak değiştirebilirsek ekleyeceğim bir durum var.
evimin altında bir bakkal var ama ben ondan gidip yoğurt, ayran gibi ürünleri almıyorum. neden? adam havalar soğuk diyerek kışın dolap çalıştırmıyor.
sen benim aldığım ürünün bozuk çıkması dolayısıyla hem maddi hem de manevi kayıba uğrayacağımı düşünmüyor elektrikten kar etmeye kalkıyorsan bu şekilde zarara devam edersin kardeşim dedim en son hocam alışveriş yapmaz oldun dediğinde.