kurulan kumpasın tüm aşamalarıyla kanıtlanmasıdır.
https://twitter.com/…413/status/1139218272535162882
(bkz: valiye it dedi olayının pelikancı kurgusu olması)
(bkz: kaza geçirdikten sonra geçmişini unutan şoför)
(bkz: ekrem imamoğlu'na atılan iftiralar ve gerçekler)
ayrıca;
(bkz: medyafaresi'nin imamoğlu görüntülerini yayınlaması)
Sık geçen başlıklar
huseynick 6
ekşi profilidaha çok doğum günü şutlamasına benzemektedir.
(bkz: ak troll başlıklarına yazmıyoruz)
ek:aşağıda bir gerizekalı bunu sırf fav kasmak için yaptığımı ima etmiş.troll olmayan bir arkadaş "tüm iyi niyetine rağmen" neden böyle bir başlık açar? söylesin bir zahmet.favlayan arkadaşlara teşekkür ederim,favlarını geri alsınlar.tek bir fav almasam bile bildiğim doğruları söylemekten vazgeçmeyeceğim.
ek:aşağıda bir gerizekalı bunu sırf fav kasmak için yaptığımı ima etmiş.troll olmayan bir arkadaş "tüm iyi niyetine rağmen" neden böyle bir başlık açar? söylesin bir zahmet.favlayan arkadaşlara teşekkür ederim,favlarını geri alsınlar.tek bir fav almasam bile bildiğim doğruları söylemekten vazgeçmeyeceğim.
liberal demokrat parti eski genel başkanı cem toker’in yeni vergi önerisidir.
--- spoiler ---
maaşlar brüt ödensin. çalışan önce 1-2 hafta parayı cüzdanda taşısın. sonra gidip vergileri, primleri, kesintileri yatırsın. o para söve söve cepten çıksın ki, verdiği vergiyi hissetsin, bilincine erişsin. o zaman göreyim sarayları, jetleri, makam saltanatını.. #yenivergiönerim
--- spoiler ---
https://twitter.com/…cem/status/1123826075530932225
--- spoiler ---
maaşlar brüt ödensin. çalışan önce 1-2 hafta parayı cüzdanda taşısın. sonra gidip vergileri, primleri, kesintileri yatırsın. o para söve söve cepten çıksın ki, verdiği vergiyi hissetsin, bilincine erişsin. o zaman göreyim sarayları, jetleri, makam saltanatını.. #yenivergiönerim
--- spoiler ---
https://twitter.com/…cem/status/1123826075530932225
ulan gökten numara yağıyor,bizim şansımıza düşene bak.
40 yaş üstü olanların gayet iyi bildiği ,tan gazetesinin (bkz: sakallı bebek) haberi.parktaki salıncakta kıyametin kopmasını bekleyip,gece yusuf yusuf yatağa girdiğimiz günlerdi.hey yavrum hey.