Sık geçen başlıklar

huseynick 6

ekşi profili
(bkz: ak troll başlıklarına yazmıyoruz)
ek:aşağıda bir gerizekalı bunu sırf fav kasmak için yaptığımı ima etmiş.troll olmayan bir arkadaş "tüm iyi niyetine rağmen" neden böyle bir başlık açar? söylesin bir zahmet.favlayan arkadaşlara teşekkür ederim,favlarını geri alsınlar.tek bir fav almasam bile bildiğim doğruları söylemekten vazgeçmeyeceğim.
liberal demokrat parti eski genel başkanı cem toker’in yeni vergi önerisidir.
--- spoiler ---

maaşlar brüt ödensin. çalışan önce 1-2 hafta parayı cüzdanda taşısın. sonra gidip vergileri, primleri, kesintileri yatırsın. o para söve söve cepten çıksın ki, verdiği vergiyi hissetsin, bilincine erişsin. o zaman göreyim sarayları, jetleri, makam saltanatını.. #yenivergiönerim
--- spoiler ---
https://twitter.com/…cem/status/1123826075530932225