Sık geçen başlıklar

beren saat'in kenan doğulu'ya doğum günü kutlaması 2

ekşi'de gör
işim olmadığı için okudum, hem de sözlükte yorumlara da göz attım. her yaralı kadın gibi öff arabesk ben de anladım berenin hissettiklerini. beren naif, kırılgan hassas ve melankolik bi kadın. benimle alakası yok. o yüzden içim bayıldı. çevrelerindeki iklimi değiştirmek falan, ne bileyim bana hep komik gelir böyle kendine önem atfeden cümleler kurmak. bunu ulu orta ifade etmek hele. ay neyse. benim diyeceğim şu ki; bu hikâyede her şey buram buram pasif agresyon kokuyor. ben de kırıldım ağzıma sıçıldı berencim, aldım adamı karşıma kustum öfkemi hıncımı, sarstım, bağırdım yeri geldi küfrettiğim bile oldu ki kırmızı çizgimdir. ama böyle halka açık alttan alta gömüp sonunu yine de aşık oldum ve sen mutlu ol isterim falan diye bağlamak diyeyim, bana samimi gelmedi. tavrını kastetmiyorum, söylediğin kadar öfken bitmiş mesele hallolmuş değil kendi içinde bence. hele ki dünyanın en riyakar gülüşlü erkeklerinden kenan ise karşındaki. insanın gırtlaklayası gelir, aldattıysa falan düşünemiyorum gerçekten. onun o itici yılışık sırıtışını gördükçe iyice asabın bozulur tükenirsin, benden tavsiye git yardım al bir an önce. ben senin tarafındayım. valla bak. kızım senin ne işin vardı o tiple zaten ya
daha çok doğum günü şutlamasına benzemektedir.