(bkz: ak troll başlıklarına yazmıyoruz)
ek:aşağıda bir gerizekalı bunu sırf fav kasmak için yaptığımı ima etmiş.troll olmayan bir arkadaş "tüm iyi niyetine rağmen" neden böyle bir başlık açar? söylesin bir zahmet.favlayan arkadaşlara teşekkür ederim,favlarını geri alsınlar.tek bir fav almasam bile bildiğim doğruları söylemekten vazgeçmeyeceğim.
14.05.2019 · 23. sıra
huseynick
13.05.2019 09:49 ~ 11:24