Sık geçen başlıklar

jesusman 3

ekşi profili
istediğin şeyi, istediğin yerde, istediğin zaman diliminde yapabilmektir. bir de bunları, birlikte yapmak istediğin biriyle yaparsan lüksten de öte bir şey olur, ama genelde en zor olan kısım budur.
niye böyle başlıklar açıyorsunuz anlamıyorum ki . ne yani biri girip bu saatte bunları okuyup morali bozuluyorsa, kendine olan özgüvenini yitiriyorsa.
ya da size bilenip sinirini içine atıyorsa, sonra başkasından çıkarıyorsa.

şöyle toksik kişiliklerinizi saçmak neden hoşunuza gidiyor ben anlayamıyorum. hayattaki herşey kelebek etkisi, onda bile yaradığınız tek şey olumsuz tepkimeler yaratmak.

milyarlarca nedeni vardır. dünya güzeldir. yaşamak olağanüstü bir hediyedir.

dipnot 189