Sık geçen başlıklar

horozkentli 3

ekşi profili
yarışlar artık o kadar sıkıcı geçiyor ki adamlar işsizlikten serhan acar'ı eleştirir duruma gelmiş. hem sabit bir işi hem eşi ve çocuğu olup hem de yıllardır bıkmadan usanmadan f1 anlatacak varsa buyursun çıksın biz de onu dinleyelim o vakit. serhan acar abimiz adamdır, işinin gereğini layıkıyla yerine getirir. yarış boyunca sussa gene de izlenir.
kendisi ferrari’leri biçerken bir şey yok, ocon verstappen’i biçince “fucking idiot”. nasıl oluyormuş şimdi anla verstappen’ciğim.
dün attığı tivit yüzünden vettel ve ferrari düşmanı ilan edilen serhan acar’ın, çok şükür bugün de mercedes düşmanı ilan edildiği yarış. yarışları götüyle izleyenler lütfen bu adam hakkında yorum yapmasın.