sivilleri asla vurmuyoruz diyordu geçenlerde aşağılık bir diktatör.
savaş cinayettir.
edit: "ama sivillerde ateş ediyor, haklılar" diyenler var, sizin ben olmayan vicdanınıza sokayım! ne yapacaktı siviller, kendi vatanını işgal edenlere çiçek mi atacaktı? demek ki rusya ülkemizi işgal etse bayraklarla karşılayacak bu tayfa, belli oldu.
09.03.2022 · 41. sıra
penne rigate
08.03.2022 15:39 ~ 18:57