Sık geçen başlıklar

ben de kaan 5

ekşi profili
üniversite son sınıftaydım. gitmeden bi skor daha alalım diye gider ayak çömezlerden bi kıza yazdım, çıtır hesabı. dolmuştan indim gittim peşinden bi kahve teklif ettim.

aldığım cevap: abi sen git kpss çalış ya...

lan bana abi dediğine mi yanayım yoksa gotundeki killar kadayif olan şahsımın artık karı kız pesinde kosmak yerine ekonomik özgürlüğüne yatırım yapması gerektiğini hatırlatmasına mi yanayım.

sonuç: keşke kpss çalışsaydım.
anlatıcam ama gülmeyin amk.

bilgisayar değil atari. ergenlik cağına girmişiz ama internet falan yok tabi. evde kimse yok abazaliktan napacagimı şaşırmış vaziyette açtım street fighteri. zangief seçip karşıma 2. koldan chun-li aldım. zangiefin de bi kapma hareketi var böyle aliyo rakibini havada dikine 69 benzeri bi hareket yapiyo sonra yere cakiyo kafa ustu. ben de tam 69 anında pause yaptıktan sonra bi adım geriye cekilip; neyse işte hesap edin gerisini...