ağır tahrik varmışmışmış, esnafı da dinlemek lazımmışmışmış :) şu kavgada esnafın, hele hele kapalıçarşı esnafının haklı olması mümkün mü sizce?
muhtemelen de saldıran grup kürt. birden 15 kişi olmalarından tahmin yürüttüm.
Sık geçen başlıklar
satilik 5
ekşi profilibu tipleri gördükçe orgazm oluyorum ne yapayım :/
biz türk gençleri olarak yıllardır huzursuzuz. keşke norveç'te bok olsam kıvamına getirdi bizi bu adamlar.
o yüzden ilk seçimde alnımızla akpye basacak ve sizi açlıktan öldüreceğiz inş.
her fav bir amin.
biz türk gençleri olarak yıllardır huzursuzuz. keşke norveç'te bok olsam kıvamına getirdi bizi bu adamlar.
o yüzden ilk seçimde alnımızla akpye basacak ve sizi açlıktan öldüreceğiz inş.
her fav bir amin.
bırakın chpyi, bizim köyün delisi gelse ekonomi şu ankinden kötü olamaz.
chp'li olabilir.
mesele bu şerefsize parti ve partililer sahip çıkıyor mu çıkmıyor mu?
ensarcı yavşaklara sahip çıkan tayfa ile karıştırmayalım.
mesele bu şerefsize parti ve partililer sahip çıkıyor mu çıkmıyor mu?
ensarcı yavşaklara sahip çıkan tayfa ile karıştırmayalım.
sonuna kadar haklı olan teğmendir.ibadet yerleri belli iken gidip koğuşta kılarsan bu askeri ciddiyete sığmaz.resmen erler kumpas kurarak teğmeni cezalandırmışlar.
vah benim türk silahlı kuvvetlerim vah.
------------------
edit
çok sinirlendim.teğmene verilen bu cezaya sus pus olan rütbeliler artık tamamiyle tayyibe biat etmişlerdir.şerefiniz varsa teğmeni kurtarırsınız.o ''er''lere de askerlik hayatlarını dar edersiniz.
vah benim türk silahlı kuvvetlerim vah.
------------------
edit
çok sinirlendim.teğmene verilen bu cezaya sus pus olan rütbeliler artık tamamiyle tayyibe biat etmişlerdir.şerefiniz varsa teğmeni kurtarırsınız.o ''er''lere de askerlik hayatlarını dar edersiniz.