ağır tahrik varmışmışmış, esnafı da dinlemek lazımmışmışmış :) şu kavgada esnafın, hele hele kapalıçarşı esnafının haklı olması mümkün mü sizce?
muhtemelen de saldıran grup kürt. birden 15 kişi olmalarından tahmin yürüttüm.
02.03.2022 · 42. sıra
satilik
01.03.2022 09:24