Sık geçen başlıklar

konyalı yüksel temur'un açlıktan rte'ye haykırması 1

ekşi'de gör
bu tipleri gördükçe orgazm oluyorum ne yapayım :/

biz türk gençleri olarak yıllardır huzursuzuz. keşke norveç'te bok olsam kıvamına getirdi bizi bu adamlar.

o yüzden ilk seçimde alnımızla akpye basacak ve sizi açlıktan öldüreceğiz inş.

her fav bir amin.