Sık geçen başlıklar

vieragt 3

ekşi profili
benim dahil olduğum beşiktaşlılar: başabaş mücadeleyi ve hakem hatalarını kısmen kabul ediyor , 2. yarıdaki futboldan memnun, q7 ve necipe kızgın . bu sene şampiyonluk zor gibi.

trabzonlular : hakem hatalarının galibiyetlerine engel olduğunu düşünüyor , 2.yaridaki defansif futboldan şikayetçi. taraftarıyla gurur duyuyor . şampiyonluk ihtimaline inanıyorlar .

fenerliler: bu maçla ilgili hiç yorum yapmıyor (nedense)

galatasaraylilar : ortalık orospusu gibi yorum yapıp duruyorlar aq