benim dahil olduğum beşiktaşlılar: başabaş mücadeleyi ve hakem hatalarını kısmen kabul ediyor , 2. yarıdaki futboldan memnun, q7 ve necipe kızgın . bu sene şampiyonluk zor gibi.
trabzonlular : hakem hatalarının galibiyetlerine engel olduğunu düşünüyor , 2.yaridaki defansif futboldan şikayetçi. taraftarıyla gurur duyuyor . şampiyonluk ihtimaline inanıyorlar .
fenerliler: bu maçla ilgili hiç yorum yapmıyor (nedense)
galatasaraylilar : ortalık orospusu gibi yorum yapıp duruyorlar aq
18.12.2018 · 48. sıra
vieragt
17.12.2018 02:09