(bkz: arabalara fısıldayan adam)
Sık geçen başlıklar
kullanimdaolmayannickarayancaylak 48
ekşi profilizam habercisi müjde. bunlara hala inanan varsa, elimde osmanlı döneminde kalma gözde cariye kokusu var satıyorum.
futbol milli arada ama fenerbahçe yine bir yerlerde final oynuyor, şampiyon oluyor; taraftarını sevindiriyor. nasıl tahrik olmasınlar ki, nasıl düşman olmasınlar ki bu kulübe. teşekkürler kızlar!
ismi zor telaffuz edilen takım: check.
çiğ etle beslenen adı sanı duyulmamış zenci oyuncuların olduğu kadro: check.
favori takımı elemiş takım: check.
kendi liginde lider: check.
fenerbahçe'nin 2 futbolcusunun bonservisi kadar bütçe: check.
takım oyunu: check.
her şey tamam. eleniyoruz.
çiğ etle beslenen adı sanı duyulmamış zenci oyuncuların olduğu kadro: check.
favori takımı elemiş takım: check.
kendi liginde lider: check.
fenerbahçe'nin 2 futbolcusunun bonservisi kadar bütçe: check.
takım oyunu: check.
her şey tamam. eleniyoruz.
seçimden seçime doğal kaynak bulmak gerçekten bambaşka bir şey. keşke her 6 ayda bir seçim olsa. valla öyle olursa 10 yıla kalmaz abd ile boy ölçüşürüz. hülasa dayıları ve teyzeleri yine gazlayıcı müjde.
ülkede bir ekonomik kriz olduğunun farkına varmak için iktidar değişikliği bekleyen profesyonel yavşaklardan yeğdir. ben bir laikçi olarak hemen açıklayayım: 8 ay önce akaryakıt fiyatları 20 liranın altındayken, bugün 40 liranın üzerinde. hadi sg şimdi.
recep tayyip erdoğan han hazretlerinin hareketi. sıradan bir vatandaşın kesinlikle alamayacağı bilmem kaç milyonluk togg'u, sevdiği siyasilere hediye olarak veriyor. en son macaristan liderine verdi bir tane. orban buna at hediye etmiş, bu da tepsi boş geri verilmez misali togg vermiş. normal bir çalışan 2 ömür çalışsa o arabayı alamaz ama beyefendi hediye ediyor sağa sola. soğuktan elleri çatlayan ak seçmen de ehehe yerli arabamız var diye övünüyor.
kadın olarak hemen hemen hiçbir hakkının olmadığı bir yönetim biçimini desteklediği kuvvetle muhtemel olan bir şahsın yaptığı mümine latifesidir. al sana ironi amk.
günde 3 öğünün her öğününü değil başka ülkede başka kıtalarda yiyecek kadar parası olan tiplerin dillerinden düşmeyen zırva. az önce baktım acun ılıcalı yine bunu diyor. gelin bunu ahırdan hallice evi uygun fiyattan kiralayınca sevinen insanların yüzüne karşı söyleyin de iç huzura kavuştursunlar sizi. beyefendi 45 derece sıcakta denizin ortasında yatta uzanmış "para mutluluk getirmez" diyor. mutluluğu sikeyim, mutluluğun amk ben para istiyorum.
çocuklarla evliliği savunan zihniyetten şaşırtmayan açıklaması. bunlara göre pedofili diye bir şey de yok. evet, festivaller ahlakımızı bozarken çocuklarla evlilik gayet normal!!!
yıllarca 2023 hedefiyle uyuttuğu halka anlatacağı yeni masalın adı. hedef 2023 diye diye bugüne kadar geldi. vaat ettiklerinin hiçbiri de gerçekleşmiş değil ama nasıl oluyorsa ak seçmen çıkıp "2023 hedefleri noldu?" demiyor. valla bende de böyle her dediğini alkışlayan bir kitle olsa 10 yıl sonra mars'a cami vaadi verirdim. oğlum adamlar her şeye inanıyor. bu kadar şey yaşıyoruz hala destek veren var çılgınlar gibi.
kendi dilimiz yerine sabahları arapça bir şeyler mırıldanmak isteyenleri yine meşgul edecek bir zırva. kendi dilinden bu kadar utanan bir başka millet daha yoktur herhalde. bu arada cümleten günaydın!
edit: iftira ve yalan bu diye mesaj atanlar için bir şey yazayım: bu ülkede 2 ay boyunca montaj videoyla seçim propagandası yapıldı. bizzat cumhurbaşkanı videonun montaj olduğunu açıkladı. buna rağmen sesini çıkarmadı belli bir kesim. demem o ki yalan ve iftira görmek istiyorsanız adres belli.
bir çaylağın attığı mesajla bundan kitabında bahsettiğini öğrendim. buyrun bu da ali erbaş'ın kitabından:
görsel
türkçe bilmeyen arap sevdalıları için yardımcı olayım: cahiliye dönemi diyor.
edit: iftira ve yalan bu diye mesaj atanlar için bir şey yazayım: bu ülkede 2 ay boyunca montaj videoyla seçim propagandası yapıldı. bizzat cumhurbaşkanı videonun montaj olduğunu açıkladı. buna rağmen sesini çıkarmadı belli bir kesim. demem o ki yalan ve iftira görmek istiyorsanız adres belli.
bir çaylağın attığı mesajla bundan kitabında bahsettiğini öğrendim. buyrun bu da ali erbaş'ın kitabından:
görsel
türkçe bilmeyen arap sevdalıları için yardımcı olayım: cahiliye dönemi diyor.
ağzından çıkanı kulağı duymayan biri
“kılıçdaroğlu’na verilecek her oy mehmetlerimize sıkılmış kurşundur"
e yuh artık. ben de yarın milyonlarca insan gibi kılıçdaroğlu'na oy vereceğim. şimdi ben terörist miyim, biz terörist miyiz?
önüne gelene bölücü diyor ama asıl bölücülük budur yahu. sırf oy tercihim yüzünden beni teröristlerle aynı kefeye koyuyor. inşallah ölümün kolay olmaz.
“kılıçdaroğlu’na verilecek her oy mehmetlerimize sıkılmış kurşundur"
e yuh artık. ben de yarın milyonlarca insan gibi kılıçdaroğlu'na oy vereceğim. şimdi ben terörist miyim, biz terörist miyiz?
önüne gelene bölücü diyor ama asıl bölücülük budur yahu. sırf oy tercihim yüzünden beni teröristlerle aynı kefeye koyuyor. inşallah ölümün kolay olmaz.
öyle bir kara propaganda yapıyorlar ki, kılıçdaroğlu kazanırsa ertesi gün ülkede erkekler erkeklerle devasa bir grup seks partisi yapacak ve sabahına da birbirlerini en iyi sikenlerin nikahları kıyılacak. yahu ayıptır ya. kamu kaynaklarını kullanarak seçim kampanyası yaptığı yetmiyormuş gibi bir de böyle saçma sapan şeyler diyor. ak seçmen de hiçbir demiyor en çok bu zoruma gidiyor.
bu kadar rahat, bu kadar umursamadan yalan söyleyen insanlardan korkmak lazım. yemin ediyorum hayvanla insanın evliliğini netflix bile düşünmez, sizin nerden aklınıza geliyor böyle fantastik şeyler bunlar nasıl kafalar lan.
43 yaşındayım, az önce be'lakor dinledim geldim hayırdır bir sıkıntı mı var? kaliteli müzikten anlayan kişidir yüksek ihtimalle. ne dinlesin peki, keko rap mi?!?!
görselde bir kadın yok. geçmiş olsun.
bir fenerbahçeli olarak beşiktaş'ın farklı kazanmasını canı gönülden istediğim bir maç. sırf hükümet istifa dediler diye fenerbahçe ve beşiktaş taraftarına hakaret edenleri göt etmeliyiz. vurduğun gol olsun beşiktaş.
deprem felaketinde 9 gün konuşmayan adam, tribünlerdeki hükümet istifa tezahüratlarına anında reaksiyon verdi. yazık gerçekten yazık. 75 yaşındaki, prompter olmasa konuşamayan bir ihtiyar gencecik insanların geleceğini yakmak için çabalıyor. yahu korkmayın bu kadar. biz de bu ülkenin evlatlarıyız. aynı bayrağın altında yaşıyoruz hepimiz.
havai fişekler atılmaya başlar başlamaz mahallede yolu kazmaya başladı komşu. petrol fışkırıyor amk petrol. alt sokakta da doğal gaz bulmuş birileri. allah veriyor işte.